SQlab gripy 702

Kód: 1796 1795 1794 Zvolte variantu
999 Kč
Skladem (> 5 ks) Skladem (> 5 ks) Skladem (> 5 ks) Zvolte variantu
Varianta

Detailní informace

Posíláme
na Slovensko

10 let na trhu, Ověřeno
zákazníky

Kola dodáváme složená
a seřízená

Poradenství
od profesionálů

Dárkové
poukazy

Detailní popis produktu

Trekingová a městská kola

Pohodlné gripy, které zajistí potřebný komfort maximální oporu ať už jedete na trekingovém nebo městském kole. Skvěle se hodí pro delší cesty, kde při jednotvárné pozici zápěstí dostávají ruce obzvlášť zabrat a může se objevit bolest zápěstí, necitlivost malíčku a další nepříjemnosti. Rukojeti mají propracovaný tvar, který dokonale vyplní dlaň a ideálním rozložením váhy výrazně sníží tlak dlaní na řídítka. Jsou obzvláště vhodné pro kola s napřímeným posedem. Ergonomie úchopu je navržená lékaři a výsledky měření zatížení dlaně mluví samy za sebe - gripy SQlab 702 zkrátka fungují dokonale.

Funkční tvar

Na koncích gripů se nachází rozšířené křídlo, do kterého krásně pasuje vnější část dlaně. Do tohoto se tak vždy opřete a řídítka budete vždy držet správně a pohodlně. Konec rukojeti je navíc oproti vnitřní části umístěný níže a díky tomuto tvaru se výrazně snižuje tlak na ulnární nerv, středový nerv a karpální tunel. Rukojeti se vyrábí ve třech velikostech - S (malá), M (střední) a L (velká). Pro zjištění správné velikosti doporučujeme vytisknout šablonu a jednoduchým přiložením dlaně poté zjistíte vhodnou velikost pro vás. Kvůli svému specifickému tvaru nemají gripy otevřené konce, tudíž nejsou kompatibilní s klasickými rohy montovanými na konce řídítek. Ke gripům je možno domontovat rohy SQlab 411, které jsou umístěny na řídítkách mezi gripem a brzdovou pákou.

Šablona pro zjištění vhodné velikosti gripů ke stažení

Pevně na svém místě

Díky objímkám drží gripy přesně v takové poloze, v jaké je potřeba a nikdy se při jízdě nepohnou. Objímky navíc dokreslují elegantní a luxusní design.

Rozložení tlaku je klíčové

Klasický kulatý grip nabízí jen velmi malou styčnou plochu a tím pádem je na dlaň vyvíjen velký tlak na malé ploše.
sqlab.WebImage.Griffserie.2018.Flaeche1

Rukojeti s "křídlem" nabízí větší opěrnou plochu, ale pořád nedochází k dostatečnému rozložené tlaku.
sqlab.WebImage.Griffserie.2018.Flaeche2

The SQlab grip concept
Zploštěný nahoře a vytažený do stran pro maximální snížení tlaku a nejvyšší pohodlí. Povrch je vyladěn pro kvalitní podporu a správné obejmutí prsty.
sqlab.WebImages.Griffserie.2018.Performance.Flaeche3

Měření tlaku v laboratořích SQlab

Pomocí měření tlaku lze zjistit a dokázat, kde je kladen na ruce největší nápor a kde je tedy nutné toto zatížení co nejvíce snížit. K tomu slouží speciální potah, který takové zatížení umí změřit. Díky výsledkům měření je jasně vidět, že v nejproblematičtějších partiích mají gripy SQlab jasně navrch oproti klasickým rozšířeným gripům, které jsou standardně k dostání.

Klasické kulaté gripy
Extrémně vysoký tlak v oblasti ulnárního nervu vede k bolesti a znecitlivění prsteníčku a malíčku. Tlak v oblasti karpálního tunelu je přibližně na 30% maximální zátěže gripu, ale nachází se nebezpečně blízko oblasti s maximálním zatížením při úchopu.
Gripy SQlab 702

Tlak na vnější části gripu je díky správné opoře velmi nízký a v oblasti karpálního tunelu je zatížení pouze 40% z už tak nízkého tlaku vnější části. Oba nervy (středový a ulnární) jsou uvolněné.

Standardní cestovní gripy s křídlem

Tlak na vnější část dlaně není příliš vysoký, ale tlak v oblasti karpálního tunelu je tvoří přibližně 80% celkového zatížení. Při dlouhodobém používání (v řádech měsíců až let) je možné, že se objeví problémy s karpálním tunelem.

Uvolněná poloha dlaně na gripech SQlab 702

Uvolnění karpálního tunelu
Opěrná plocha dlaně musí být umístěna co nejvíce ke konci řídítek aby zůstal karpální tunel co nejméně zatížený. Konstantní nadměrné zatěžování této oblasti může vest k různým problémům jako např. syndromu karpálního tunelu.
Uvolnění tlaku na ulnární nerv
Měření ukazují, že největší tlak se vyskytuje právě na vnější části dlaně, kde je zatížen ulnární nerv. Nadměrný tlak v této oblasti může vést k znecitlivění malíčku a prsteníčku.
Karpální tunel

Nepřirozené vyhnutí zápěstí je obvyklý problém při jízdě s řídítky s malým ohybem směrem k jezdci. Toto nepřirozené držení zápěstí způsobuje omezení funkcí nervů v ruce. Můžeme to přirovnat k zahradní hadici, kterou když nepřirozeně ohnete, se zbortí a pak skrz ni nemůže protéct voda.

Znecitlivění malíčku

sqlab.WebImage.Problemlösung.Taubheit1

Prsteníček, malíček

Důvodem je nadměrný tlak na vnější části, která blokuje ulnární nerv.

sqlab.WebImage.Problemlösung.Taubheit2
Palec, ukazovák a prostředník

1. Důvodem je nadměrné vytočení zápěstí, které je obvykle způsobeno malým zalomením řídítek směrem k jezdci.
2. Důvodem je nadměrný tlak na karpální tunel. Tento problém mohou paradoxně způsobovat gripy s "křídlem" pro odlehčení. Tlak na ulnární nerv se při jejich použití sníží, ale velká část tlaku se může přesunout na středový nerv, který ovládá právě palec, ukazovák a prostředník.

SQlab Ergobar

Členitý tvar

Řídítka a rukojeti jsou obvykle válcové, protože je to nejjednodušší řešení. Naše prsty ovšem při sevření dlaně nemají válcový tvar, ale spíše šestihran. Proto má dlaň tendenci sklouznout s kulatého povrchu a naopak dobře uchopit hranaté a členité předměty.
sqlab.WebImage.kein.Haltsqlab.WebImage.fester.Halt
kulatý tvar = slabý úchop
členitý, hranatý tvar = perfektní úchop

Doplňkové parametry

Kategorie: Gripy na řídítka
Nomenklatura: GRI000199

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení